UPISI UČENIKA U I. RAZRED U ŠKOLSKOJ 2025./2026. GODINI
U prvi razred srednje škole učenici se upisuju na osnovi Pravilnika o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole, Odluke o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2025./2026. i Jedinstvenog popisa zdravstvenih kontraindikacija srednjoškolskih programa u svrhu upisa u I. razred srednje škole.
ODOBRENA STRUKTURA UPISA
PROGRAM/ZANIMANJE |
TRAJANJE OBRAZOVANJA U GODINAMA |
BROJ UČENIKA |
Opća gimnazija |
4 |
20 |
Medicinska sestra opće njege / medicinski tehničar opće njege |
5 |
44 |
Fizioterapeutski tehničar / Fizioterapeutska tehničarka |
4 |
20 |
Građevinski tehničar / Građevinska tehničarka |
4 |
20 |
Građevinski radnik u zgradarstvu / Građevinska radnica u zgradarstvu |
3 |
10 |
Stolar / Stolarica |
3 |
10 |
Učenici se prijavljuju i upisuju u I. razred srednje škole elektroničkim načinom preko mrežne stranice Nacionalnog informacijskog sustava prijava i upisa u srednje škole – NISpuSŠ https://srednje.e-upisi.hr, na temelju natječaja za upis.
Natječaj za upis učenika u 1. razred Srednje škole Pakrac možete pogledati OVDJE.
Kontakt podaci za sva pitanja vezano za upise
Adresa: Pakrac, 34550, Bolnička 59
Elektronička adresa: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Mrežna stranica Srednje škole Pakrac : www.sspakrac.hr
Kontakt: 034/440-002
Više o trogodišnjim programima:
GRAĐEVINSKI RADNIK U ZGRADARSTVU / GRAĐEVINSKA RADNICA U ZGRADARSTVU
Nakon završetka škole, učenici će moći:
planirati i voditi poslovanje u armiranobetonskim radovima, izvoditi pripremne aktivnosti za armiranobetonske radove, osigurati tehničku ispravnost i kvalitetu armiranobetonskih radova, izvoditi pripremne radove kod gradnje građevina, izvoditi radove temeljenja i temeljne kanalizacije, voditi administrativno poslovanje, analizirati i planirati poslovanje, izrađivati, čitati i voditi tehničku dokumentaciju ručno i pomoću računalnih aplikacija, izgraditi mrežu za drenažu i odvodnju oborinske i otpadne vode, oblikovati i postavljati elemente oplate prema tehničkoj dokumentaciji, oblikovati i izraditi armaturu i armaturne sklopove, postavljati armature prema tehničkoj dokumentaciji, izvoditi radne operacije betoniranja na raznim konstruktivnim elementima, izvoditi radne operacije u zidarskim radovima, izvoditi radne operacije u fasaderskim radovima, osigurati kvalitetu izvedenih radova i procesa rada, dnevno planirati i organizirati armiračke, armiranobetonske, zidarske i fasaderske radove, organizirati posao i izvršavati pripremne aktivnosti za početak armiračkih, armiranobetonskih, zidarskih i fasaderskih radova, primjenjivati propisane mjere za zaštitu zdravlja i zaštitu okoliša, poslovno komunicirati s ostalim sudionicima u gradnji
Načini stjecanje skupova ishoda učenja:
Vođeni proces učenja i poučavanja: 20 % -40%
Oblici učenja temeljenog na radu: 40%-60%
Samostalne aktivnosti učenika: 10%-20%
STOLAR / STOLARICA
Nakon završetka škole, učenici će moći:
izrađivati skice i tumačiti nacrte stolarskih proizvoda, planirati i organizirati stolarske radove, pripremati stolarsku tehničku dokumentaciju, pripremati materijale, alate i strojeve za obradu drva, krojiti elemente od drva i drvnih materijala, izrađivati bazne plohe elemenata od drva i svoditi elemente na potrebnu debljinu i širinu, bušiti rupe i izrađivati provrte na elementima od drva i drvnih materijala, brusiti elemente od drva i pripremati podloge za završno bojanje i lakiranje, izrađivati vezove, spojeve i profile na elementima drvnih proizvoda, oblagati plohe i rubove pločastih drvnih materijala, sastavljati, okivati i ugrađivati proizvode od drva i drvnih materijala, primijeniti CNC tehnologije u izradi proizvoda od drva i drvnih ploča, tokariti i savijati drvo, rezbariti drvo i izrađivati intarziju, izrađivati pločasti namještaj i namještaj od masivnog drva, izrađivati drvene konstrukcije, drvena stubišta i drvenu građevinsku stolariju, obavljati poslove komercijalnog poslovanja pri izvođenju stolarskih radova, primjenjivati mjere zaštite na radu i zaštite okoliša pri izradi i ugradnji proizvoda od drva i drvnih materijala.
Načini stjecanje skupova ishoda učenja:
Vođeni proces učenja i poučavanja: 20 % -40%
Oblici učenja temeljenog na radu: 40%-60%
Samostalne aktivnosti učenika: 10%-20%